Ceny:
Ceny obowiązują dla aktualnej oferty e-sklepu. Przy większej ilości oferujemy rabaty
(konieczna negocjacja telefoniczna).
Czas dostawy:
Towar staramy się dostarczyć do klienta jak najszybciej. W przypadku, gdy mamy towar w magazynie wysyłamy go do 3 dni roboczych.
W sytuacji, gdy nie posiadamy danego towaru na stanie informujemy klienta o możliwym terminie dostawy.
Sposób zapłaty:
1. Wysyłka z pobraniem za pośrednictwem firmy transportowej lub Poczty-Polskiej. Każdy klient otrzyma od kuriera potwierdzenie zapłaty.
2. Przelew – przedpłata (faktura proforma)
Przy tej opcji towar wysyłamy po otrzymaniu odpowiedniej kwoty, na nasze konto bankowe.
Termin ważności oferty:
Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty podlegają przepisom Ustawy konsumenckiej z dnia 25 grudnia 2014 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
ZWROT
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania towaru na adres podany przez dostawcę.
Za datę dokonania zwrotu przesyłki uznaje się dzień wysłania towaru na adres dostawcy.
W przypadku zwrotu równowartość ceny towaru, będzie zwracana konsumentowi nie później niż 14 dni od otrzymania towaru przez dostawcę i pisemnego potwierdzenia korekty faktury/rachunku.
Czas liczony jest od dnia, kiedy nieuszkodzony towar został fizycznie zwrócony na adres dostawcy.
Kwota zostanie zwrócona przelewem bankowym.
Koszt wysyłki i opakowania w przypadku zwrotu towaru do dostawcy ponosi konsument.
Możliwość zwrotu towaru nie dotyczy towarów, które zostały poddane tłoczeniu, zadrukowi (i/lub innej personalizacji) na żądanie konsumenta.
REKLAMACJA
Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
W ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas przesyłki rozpatrzymy reklamację i wyślemy informację zwrotną.
Wszelkie reklamacje są oceniane indywidualnie w zależności od rodzaju wad towaru.
Reklamacje nie dotyczą podmiotów gospodarczych. Roszczenia z tytułu działalności są regulowane obowiązującym prawem i przepisami.